...

piątek, 19 kwietnia 2013

Opis Boo-lu Cerone

Jest już  opis Boo-lu Cerone :

Wiek:Szczęśliwa 13 + 1 rok

Zabójczy Styl: Mój styl jest punkowy, zważywszy na miłość do tejże muzyki. Paski, suwaki, szpilki, łaty, Dr. Martens... Kocham je wszystkie! Moje rozpoznawcze akcesoria to okrągły kapelusz, a poza tym, uwielbiam przebywać w "krawacie" (muszki i krawaty) w prawie każdej chwili. Nie wyglądam jak dziewczęca dziewczyna. Wyglądam jak feministyczna i silna wojowniczka.

Dziwaczna wada:Wiem, że nigdy nie będę sławna, póki będę tak złą tancerką. Jakim cudem potrafię grać na perkusji, skoro nie czuję rytmu podczas tańczenia? Dodatkowo potrafię spać jak zabita... hehe. Pozwala mi to odprężyć się i przez chwilę być bliżej swoich marzeń.

Zwierzę:Mam psa ze schroniska o imieniu Bandit. Pracuję w audycji radiowej, która pomaga znaleźć bezdomnym zwierzętom dom. Bandit był psem, którego nikt nie chciał. Był bardzo strachliwy, co wynikało z jego strasznego życia. Dodatkowo on nie był najsłodszym psiakiem w schronisku. Im zwierzęta brzydsze, tym bardziej perfekcyjne dla mnie.

Ulubione zajęcie:Muzyka! Gram na perkusji w zespole rockowym. Poza tym, gram na keyboardzie i śpiewam. Sama piszę piosenki, by później móc zaśpiewać je na koncercie.

Najbardziej irytująca rzecz:Proszę nie jęczeć! Nie znieść tego, że ludzie narzekają, zamiast naprawiać pewne rzeczy. Użalanie się nad sobą doprowadza mnie do szału. Bądź silny i przejmij nad sobą kontrolę. Oh, przez to, że jestem perkusistką, nie cierpię, gdy ludzie wypadają z rytmu.

Najbardziej lubiany przedmiot szkolny:Uwielbiam angielski i filmowanie. Pisanie i tworzenie filmów z moimi przyjaciółmi to to, co lubię najbardziej.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Matematyka. Jest za bardzo rozbudowana jak na moje aktywne spędzanie wolnego czasu, przez co nie mam go zbyt wiele na ćwiczenie gry na perkusji. Poza tym, matematyka jest muzyką, tylko że z melodią i rytmem.

Ulubiony kolor:Żółty jest silny i pozytywny, ale wyglądam w nim na prawdę strasznie, ponieważ uwielbiam też czarny. Przez połączenie tych dwóch kolorów wyglądam jak pszczoła, więc wybieram czerwony i fioletowy.

Ulubione jedzenie:Zjem wszystko, co tylko postawisz przede mną. Szczególnie uwielbiam sushi i smażony ryż. Jestem też wielką fanką zup! Zupa to perfekcyjny posiłek.

Przyjaciele:W życiu codziennym moimi najlepszymi przyjaciółmi są moje koleżanki. W Monster High jednak, moją przyjaciółką mogłaby być Ghoulia Yelps, ponieważ jest mądra, nosi spodnie i jest zombie, które uwielbiam.


Bardzo podoba mi się  ten opis...tylko szkoda, że nie będzie jej  lalki bo z wielką chęcią bym ją kupiła.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...