...

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Zbliżenia Viperine Gorgon

Znalazłam kilka zbliżeń Viperine Gorgon od fana teraz możecie się dokładniej przyjrzeć lalce. Wiem że już Magda kiedyś pokazywała wam zbliżenia ale te zdjęcie są całkiem inne niż tamte. bez dłuższego wstępu...

Pod okularami Viperine ukrywa fioletowe łuski. Akurat kolor ich pasuje do okularów i włosów.
 
Ale co do Viperine jest coś nie tak bo w biografii jest napisane że Viperine jest Gorgoną a nie wampirem...to po co te białe kły na różowej szmince ?

Ubrania:
 Sukienka jest bardzo śliczna różowe kwiatki pasują do jej jasno różowych butów.

Pamiętacie jak Magda pokazywała wam Honey pod ubraniami?  Link  Na szyi i na ręce są wyryte łuski. Możemy się spodziewać że pod ubraniami Viperine też je ma.  
 

Węże:

Jak myślicie z czego lalka ma zrobione węże ? Ja obstawiam gumę ja większość z was. A czy wiedzieliście że można te węże po prostu wyciągać i wkładać ?



Szczerze to się tego nie spodziewałam z Gorgony można zrobić wampira...funkcja nawet fajna ale po wyciągnięciu węża ta dziura by mi przeszkadzała..

Podoba wam się lalka Viperine ? Chcielibyście ją mieć ?

Pisała wasza Jola

2 komentarze :

  1. jak wiesz jest wiele odmian wężów a ona jest (chyba) żmiją a każdy wąż ma 2 ostre zęby jadowe wampiry też mają jad ale inny... więc Matel ruszył głową i postanowił zrobić ją z kłami jadowymi anie nie wampira :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...