...

poniedziałek, 18 listopada 2013

Promo Ghoul Spirit+minimalny komentarz!

Pojawiło się zdjęcie promocyjne lalek Ghoul Spirit w lepszej jakości...Zachęciłam się do nich (szczerze,ale niektórych).Sami zobaczcie:                    
 Zdjęcie jest dość duże (chciałam,żeby wszyscy widzieli :P )
 


Slow Moe:

Moje  uczucia co do Slow Moe'a są mieszane. Nic mi w nim nie przeszkadza,ale czuje jakiś niedosyt i czegoś mi brakuje...Jest trochę za prosty...Jakoś tak jest : lalki chłopaków są odwalone na szybko...

Venus:

Venus wygląda w porządku .Szkoda jej butów,bo  osobiście bym zaszalała z klamrami i wzorami na jej butach :) Podoba mi się strój, nie jest przesadzony.Nie pasuje mi jedynie grzywka,coś jest nie tak! I jeszcze jedno:
Skąd ten megafon się urwał!

Frankie:

Mogli by się ograniczyć do samego loga MH, czaszki lub napisu ale nie wszystkiego!  Zaskoczę tych, którzy tego nie wiedzą...To nie jest sukienka z topem...To spódnica i bluzka (dum,dum,dum,dum)...Buty już są nam znane pochodzą z Dawn of the Dance tylko są przemalowane...Nie pasuje mi również cień do oczu...Szczerze różowy (no błagam)!

Spectra:

Czy to jest Spectra?! Chyba nie! Buty są z DDG, kolczyki z Basic i Ghouls Alive, sukienka na styl tej z Basica (ludzie pany...)Dalej się nie wypowiem...Nie zabardzo o czym...

                               

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...