...

wtorek, 12 listopada 2013

Wszystko w skrócie...

Przepraszam was bardzo za to, że nie pisałam. Wyjechałam w ostatnim momencie z rodziną na długi weekend i nie zdążyłam wam o tym napisać... Wszystko wam jakoś wynagrodzę... Ogłaszam konkurs: Do wygrania Album od Panini Monster High + NAKLEJKI Zasady: 1.Napiszcie w komentarzach za co lubicie nasz nasz blog,albo jakie macie uwagi... 2.Napiszcie w komentarzach za co lubicie styl pisania każdej z nas i nas samych...Albo co chcecie, żebyśmy zmieniły! Odebrania nagrody będzie ustalone z ZWYCIĘZCOM!!!! EDIT: PS Co do postu moje rysunki bardzo was przepraszam... Szczególnie Asię...Moja przyjaciółka przyznała się, że skopiowała rysunki po tym jak skasowało mi się konto i nie mogłam tego skasować...Chciała tylko zaistnieć...Wysłała mi swoje rysunki i powiedziała czy mogłabym je wstawić na bloga... JESZCZE RAZ PRZEPRASZAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NIE WIEDZIAŁAM, ŻE NALEŻĄ DO ASI!!!!!!!!!!

1 komentarz :

  1. Na to czekałam Dzięki za wytłumaczenie tej sprawy ;D Joasia ;3

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...