...

sobota, 5 lipca 2014

Kolejne zdjęcia 5-packu.

Wiem, że nowinka ma już troszkę czasu, ale widzę, że na blogu nie było o niej mowy dlatego postanowiłam napisać o tym. Do rzeczy...wszyscy uczniowie 5-pack'u są już w kartonie i dzięki temu możemy zobaczyć arty wszystkich postaci.



Zdjęcia są troszkę w ciut słabej jakości, ale w następnym poście pokażę wam sesję zdjęciową wszystkich 5 lalek, ale na razie może skupmy się na artach. Co do tych poz to nie podoba mi się poza Lagoony ponieważ jeśli się nie mylę jest już od dawna stworzona bardzo, ale to bardzo podobna. Co do Scarah to chyba najlepsza poza z tych wszystkich, no po prostu najbardziej mi się podoba. To na razie tyle, ale jeśli uda mi się to jeszcze dzisiaj napiszę posta z sesją zdjęciową o której wcześniej wspominałam.

Co myślicie o nowych artach ?
Samara White 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...