...

sobota, 5 lipca 2014

Sesja zdjęciowa 5-packu

Tak jak obiecałam przygotowałam dla was posta ze sesją zdjęciową lalek z 5-packu o którym pisałam wam w poprzednim poście, a może bardziej oficjalnie należałoby na te zdjęcia powiedzieć "zdjęcia promocyjne". Na sam początek zdjęcie wszystkich lalek...

 
Z tych lalek najbardziej spodobała mi się Cleo. Zaimponowała mi głównie jej sukienka oraz śliczna fryzura z małymi odcieniami czerwonego. Przypomina mi ona troszkę Cerise Hood z serialu Ever After High. Głównie porównanie odnosi się do fryzury, a ponieważ Cleo najbardziej mi się tu podoba to właśnie od niej rozpocznę sesję zdjęciową.
 
 

 

 
Na drugim zdjęciu możecie zobaczyć zbliżenie czerwonych pasemek Cleo. Jak teraz przyjrzałam się im z bliska to są one jeszcze obsypane brokatem. Nie wiem jak wy ale ja tego wcześniej nie zauważyłam. Na trzecim zdjęciu jest zbliżenie na jej bandażową sukienkę. Nie wiem jak to powiedzieć, ale został pokazany na niej bardzo egipski styl i chyba to mi się w niej najbardziej podoba. OK teraz czas na Lagoone...na początku pokażę wam jej lalkę w całej okazałości wraz z jej dodatkami, czyli mini flagą.

 

Mówiąc o Lagoonie....Podobają mi się jej wzorki na czarnej sukience, bez nich lalka wyglądałaby trochę ponuro, a tak to troszkę ozdabia i rozjaśnia. Drugą rzeczą, która mi się podoba to jej niebieski naszyjnik z konikiem morskim. Choć nie ma swojego odpowiednika w ubraniach to idealnie pasuje on do twarzy.  Jedyną rzeczą, o którą mogłabym się pokłócić to kolor butów. Nie ma rzeczy, do której ten fioletowy kolor pasuje nawet do dodatku przecież jest on różowy. Teraz czas na Gildę...

 
 
 
 

Nie wiem jak wam to powiedzieć, ale Gilda nie uwiodła mojego serca. Nie podoba mi się oni ta postać, a tym bardziej jej lalka. Dlatego mam dużo słów krytyki do niej. Mattelu do czego pasują te włosy ??? Do niczego ! Dlaczego oprócz jakiś dziwnych rogów nie ma żadnych innych charakterystycznych cech ?? Buty są zwykłe, zielona bluzka też, bluza/kurtka nuuuuda, spodnie też. Co to ma być ?!

 

 

 

 

Co do lalki Moe nie mam żadnych zastrzeżeń. Jego lalka całkiem mi się podoba.

Co myślicie o wyglądzie nowych lalek ?
Samara White

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...