...

środa, 15 maja 2013

Bio Jinafire

Wiki wydało Bio Jinafire Long:



Jinafire Long
Wiek 1500 łusek
Zabójczy Styl Lubię tradycyjną modę, ale zawsze urozmaicam ją ostrymi cięciami i dzikimi akcesoriami.
Dziwaczna wada Mam silną wolę, ognisty charakter i skłonność do podkładania ognia pod materiały łatwopalne, choć od czasu stopienia ostatniego iTrumniaka staram się kontrolować swoje impulsy.
Zwierzę Obecnie nie mam żadnego zwierzaka, ponieważ smoki potrzebują wiele lat na podjęcie decyzji. Zawęziłam moją listę do 50 propozycji, więc przypuszczam, że w ciągu kolejnych kilkuset lat będę miała listę 20 najlepszych.
Ulubione zajęcie Uwielbiam kaligrafię. Uspokaja mnie to i pomaga się zrelaksować.
Najbardziej irytująca rzecz Czasem przeszkadza mi ogon i naprawdę ciężko jest mi znaleźć strój strach couture, który by go zmieścił.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Warsztaty hutnicze. Uwielbiam metalurgię i tworzenie rzeźb ze stali.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny W-F czyli wychowanie fizyczne. Pot rujnuje mi makijaż i sprawia, że swędzą mnie łuski
Ulubiony kolor Królewska czerwień i nefrytowa zieleń.
Ulubione jedzenie Wszystko, co suczyańskie! Im bardziej pikantne tym lepiej.
Przyjaciele Skelita Calaveras i Clawdeen Wolf



 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...