...

środa, 15 maja 2013

Gigi Grant

Bio Gigi Grant:

Gigi Grant
Wiek Tata mówi, że mam 15 lat, ale zgubił mój akt urodzenia gdzieś pomiędzy czasami Dariusza Wielkiego a Juliusza Cezara, więc tak na prawdę nie jestem pewna.
Zabójczy Styl Naturalne tkaniny, zwłaszcza z jedwabiu, w jasnych kolorach. Jestem również za luźnymi spodniami i kapciami. Zasadniczo chodzi mi o komfort. Oczywiście nie zawsze wyglądam na pulchną, bo nigdy nie wiadomo, kiedy będę miała rozmowę z nowym szefem.
Dziwaczna wada To nie jest prawdziwy strach domyśleć się, że mam klaustrofobię. Tkwienie w lampie przez tysiąclecia robi swoje.
Zwierzę Skorpion o imieniu Sultan Sting. Nie daj się zwieść tej nazwie. Jest bardzo skromny.
Ulubione zajęcie Kocham zwiedzanie. Jest to świetnym bonusem, gdy potwór chce wybrać się do jakiegoś miejsca, w którym jeszcze nie był.
Najbardziej irytująca rzecz Życzenie o dodatkowe życzenia. Jakby 13 nie starczyło.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Astronomia - kocham przestrzeń. Jest po prostu taka otwarta i niezakorkowana.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Nauka jazdy. Tak wielka klasa a tak malutki samochód, którym musisz jechać.
Ulubiony kolor Uwielbiam brzoskwiniowy i złoty.
Ulubione jedzenie Mój tata ma przepis na świeżo pieczone pity. Nawet po tak długim czasie nigdy mi się nie znudziły!
Przyjaciele Życzyłabym sobie mieć chociaż jednego.




 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...