...

środa, 15 maja 2013

Ross Palony

Jest Bio Rossa Palonego:

Ross Palony
Wiek 15
Zabójczy Styl Wiem, że wszyscy inni kolesie w MH zaczerpnęli swój styl ode mnie, nie próbując pokazać zbyt wiele. Głownie mam go na co dzień wokoło siebie. Oczywiście muszę mieć swoją kurtkę z płomiennymi rękawami - potwory, robi się gorąco.
Dziwaczna wada Jestem trochę impulsywny/samo kontrolny, co powoduje, że rozpalam się we wszystkich najgorszych momentach. Mój tata mówi na moją dekoncentrację krótko: "Hej! Co to było?".
Zwierzę Opiekuje się domowym smokiem. Miałem już uzbieraną prawie całą sumę na coś, ale musiałem odkupić maszynę do lodów w KawoTrumnie... nie pytaj.
Ulubione zajęcie Uwielbiam grać w gry wideo, bo zawsze będę bohaterem, a jeśli się pomylę, po prostu nacisnę reset.
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy mówię: "Mam to!", po czym słyszę głosy: "Ross, nie!" To tak, jakby zupełnie nie było wiary we mnie.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Wychowanie fizyczne. Mogę pokazać na nim moje szalone sportowe umiejętności przed potworami.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Szalona nauka. To nie dlatego, że nie podoba mi się ten przedmiot, ale przez wiele bolesnych rozrywek w klasie.
Ulubiony kolor Czerwony i żółty.
Ulubione jedzenie Upiorne cukierki chili. One są stworzone jakby specjalnie dla mnie.
Przyjaciele Deuce Gorgon i Clawd Wolf





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...