...

piątek, 28 czerwca 2013

Bio Catty po Polsku

Na MH Wiki pojawiło się bio Catty po Polsku:
Przeczytajcie to czerwonym drukiem!
 Catty Noir – córka człowieka tygrysa. Ma 16 lat. Jej lalka zostanie wydana 13 września 2013 roku, z okazji piątku trzynastego. Jest sławną piosenkarką




Catty Noir
Wiek 16
Zabójczy Styl Kiedy jestem na scenie, lubię ubierać się w krzykliwe, kolorowe, jasne i połyskujące ubrania, bo stadiony czy sale koncertowe są tak ogromne, że mogę być niewidoczna. A ze scenariusza... Cóż też! Kocham jasność, ponieważ przynosi mi szczęście.
Dziwaczna wada Jestem bardzo przesądna. Na przykład, zawsze jem dokładnie to samo i to na dwie godziny przed koncertem: 7 skrzydełek kurczaka, 5 plasterków jabłek i jednego szejka truskawkowego. Dodatkowo, wchodzę na scenę lewą stroną, a wychodzę prawą.
Zwierzę Brak zwierzaka jest kolejnym poświęceniem dla mojej kariery, ale teraz, gdy będę uczennicą, po prostu umarłabym bez strasznie ślicznego zwierzaka.
Ulubione zajęcie Lubię samodzielnie odpisywać na listy od moich fanów. Dzięki temu, czuję się bardziej związana z nimi. Na koniec dnia, bez ich pomocy, nie byłabym sobą.
Najbardziej irytująca rzecz Nie jestem w stanie zorganizować własnego harmonogramu. Po tylu latach z całkowicie zaplanowanymi minutami mojego życia, CHCĘ ŻYĆ WIĘCEJ BEZ PLANU!
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Myślę, że to będzie Potworna Literatura. Na trasie spędziłam całe dnie na czytaniu i kocham to. Chciałabym przestudiować kilka klasyków.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Prawdopodobnie będzie to geografia. Nie cierpię podróżować!
Ulubiony kolor Fuksja
Ulubione jedzenie Pieczone ziemniaki. Uwielbiam jeść je po koncertach.
Przyjaciele Wszyscy moi fani.









Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...