...

piątek, 21 czerwca 2013

Hejka - poznajmy się!

Hejka, jestem Zozolka333-, a tak naprawdę to Ola. Bardzo się cieszę, że mogę pisać na tym jakże wspaniałym blogu. Opowiem coś więcej o sobie. Mam 13 lat, moim największym hobby jest Monster High, mimo ciągłych żartów koleżanek, to nie zamierzam przestać lubić upiornej szkoły. Kolekcjonuję też lalki Monster High, mam już w swojej kolekcji 11 laleczek i na pewno będzie ich więcej, oto lista moich lalek: Frankie Picture Day, Frankie Scary Tales, Clawdeen Scary Tales, Toralei Basic, Lagoona Basic, Draculaura Basic, Cleo Dead Tired, Draculaura Dead Tired, Lagoona Dance Class, Operetta Dance Class, oraz Abbey Scaris. Ups... zapomniałam jeszcze powiedzieć o mojej ulubionej postaci, jest to Frankie Stein. Dlaczego ją lubię? - a dlatego, że ona jest tak jakby dla mnie wzorcem, jest przede wszystkim odważna, oczywiście ładna, pomysłowa i lojalna wobec przyjaciół. To już wszystko o mnie... mam nadzieję, że się zaprzyjaźnimy :)


Oczywiście jeszcze moja OC Nathalie de Nile - w wersji Basic :

 
 
 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...