...

wtorek, 18 czerwca 2013

Nowy wyglad

Niedawno Magda ogłosiła konkurs na na redaktorkę, który wygrała Violetta Castollo. Z tego powodu musiałam z mienić wygląd bloga a także OC:
 
Moje OC
 
 
OC Magdy
 
 
 
OC Violetty
 
 
 
Przepraszam cię Vivi ( moge tak do ciebie mówić?)  ale jak już mówiłam nie był on dość modny a na dodatek przedstywaiłaś go jako postać człowieka, więc zrobiłam cię curką smoka. Grzywka ta którą zrobiłaś ty w gimpie nie wyszłaby za ładnie także włosy były dość proste, więc dodałam fale. Mam nadzieję, że nie masz o to do mnie pretensji?
 
 
 
 
 


4 komentarze :

  1. Możesz tak do mnie mówisz i nie jestem zła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt.. może dla mnie też zrobisz OC, w końcu masz wielki talent :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jbc. to nie chcę mnie jako mumii - tylko jako frankensteina :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...