...

sobota, 20 lipca 2013

Bio Wydowny Spider w wydaniu polskim

Bio Werbelli zostało przetłumaczone na nasz język! 

Bio:

Wiek: 16

Zabójczy styl: Lubię nazywać mój styl "rock and rollowym". Uwielbiam zakładać na siebie kolce, ćwieki oraz kolory, które są straszliwe! Mogę przez to wyglądać strasznie, ale moje serce jest miękkie jak jedwab.

Dziwaczna wada: Często wykonuję wiele czynności jednocześnie, przez co mogę się całkowicie wypalić. Nawet nie zdaje sobie sprawy, kiedy znalazłam się zwinięta w kłębek, zastanawiając się "jak".

Zwierzątko: Shoo to moja domowa mucha. Ona zawsze wspiera mnie w trudnych chwilach bzycząc.

Ulubione zajęcie:  Lubię użyczać pomocnej dłoni moim przyjaciołom poprzez zaproponowanie własnych pomysłów oraz wprowadzenie do ich nieżycia własnych rysunków oraz umiejętności szycia. To przerażająco fajne, że oni ufają moim pomysłom.

Najbardziej irytująca rzecz: Czy każdy potwór może przestać bać się czarnych wdów? Tysięczny raz jest tak samo niefajny jak pierwszy, a to naprawdę zmusza mnie do rozplątywania moich sieci.

Najbardziej lubiany przedmiot szkolny: Sztuko-zajęcio-domowo-geometria. Mogę robić wszystkie trzy rzeczy w tym samym czasie i nigdy nie utknę.

Najmniej lubiany przedmiot szkolny: Martwe języki. Głównie siedzę z głową podpartą na rękach przez całą lekcję, która sprawia, że jesteś niespokojna.

Ulubiony kolor: Czerwony.

Ulubione jedzenie: Fonboo jest moim ulubionym, ponieważ mając sześć dłoni, można przygotować coś słodkiego i pikantnego w jednym.

Przyjaciele: Clawdeen Wolf i Ghoulia Yelps 



W internecie nie znalazłam wersji graficznej po Angielsku. No ale cieszmy się tym czym mamy XD.
Dziwi mnie jej zwierzątko; mucha? Przecież Wydowna jest PAJĄKIEM! PAJĄKI JEDZĄ MUCHY!!!
Co sądzicie o jej Bio? Podoba się wam?
Piszcie w komentarzach!  




1 komentarz :

  1. To jest Webarella upiorki :) A nie Werbella XD

    Strasznie pozdrawiam
    P.S. Fajne to ,,RADIO" :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...