...

niedziela, 21 lipca 2013

Obiecane Bio

W ostatnim poście obiecałam wam dodać Bio teraz, ponieważ wcześniej nie zdążyłam.
Wróćmy do tematu konkurs. Pewna osoba wysłała mi już prace, niestety jest bez Bio, ponieważ nie umiała dodać do niego swojej postaci. Jeśli to ułatwi sprawę to podam wam instrukcję jak to zrobić. Jeżeli to nie pomoże prześlijcie mi napisane Bio a ja zrobię je w postaci graficznej. Prace bez Bio będą gorzej oceniane dlatego to mówię. 

Instrukcja:
  • Otwieramy Painta.
  • wklejamy do Painta jakieś tło.
  
  • Otwieramy drugiego Painta.
  • Wklejamy Bio do drugiego painta  ( Bio znajduje się na końcu tego Posta ). 
 
  • Zaznaczamy w Paincie z tłem obszar podobny do miejsca w Bio w którym ma być tło.  
 
  • Klikamy kopiuj i wklejamy do Bio 
  • Wstawiamy w miejsce tła  

  • Obręby tła otaczamy czarną grubą linią   




  • Otwieramy swoją postać w paincie
  • zaznaczamy ją
  • kopiujemy i wklejamy na tło. Jeżeli wklei się z białym tłem należy kliknąć zaznaczenie --> zaznaczenie przezroczyste. Jeżeli to nie pomoże znajdźcie bas bez tła.  

I gotowe! Teraz możecie tylko opisać swoją postać w Bio!
Jeżeli ta instrukcja nie pomogła patrz przedostatnie zdanie przed instrukcją 

obiecane Bio:
 


2 komentarze :

  1. Dzięki.Teraz będę wiedziała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko po prostu nie chciałam cię gorzej ocenić, ale innym też się przyda.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...