...

poniedziałek, 1 lipca 2013

EAH

Dziś u mnie głównie w temacie EAH. Oki Odi mnie prosiła żeby  dać nowe zdjęcia, lalki itp. Więc mówisz masz.
Briar Beauty: 
Lalka i jako dziewczyna z bajki:


Sukienka u lalki mi się spodobała. Ładny kolor i wykrój, reszta ubrań nie za bardzo u mnie faworyzuje. Jak dla mnie jest OK.

Apple White:
Lalka i jako dziewczyna z bajki:

 


 Tu akurat nic do gustu mi nie podpadło no jedynie buty nie są złe.

No i na koniec kilka zdjęć:











I ubrania dziewczyn z EAH:
Raven i Medaline:
 



I nasza Cupid :(
 



 

1 komentarz :

  1. dzięki, kochana jesteś! nie tego się spodziewałam po tym poście, ale to przerosło oczekiwania. Jeżeli chodzi o lalki, to ja i tak je przerabiam, i szyje nowe ciuchy (co nieco na moim blogu), ale faktycznie... całkiem ładne!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...