...

środa, 17 lipca 2013

Hejka, poznajmy się!

Na początku wybaczcie mi, że ten post będzie szybki, bo niestety nie za bardzo lubię się przedstawiać, a tym bardziej pisać prezentację o sobie.

Hej, jestem Rochelle Stone, bardzo się cieszę, że mogę pisać na tym blogu - tak wspaniałym i ciekawym. Mam 13 lat, interesuję się Monster High i uważam, że nigdy mi się to nie znudzi, poza MH darzę wielkim zamiłowaniem muzykę, sztukę i sport, ale to w tej chwili jest najmniej ważne. Moją ulubioną postacią jest Rochelle Goyle, chociaż pewnie to wywnioskowaliście z mojej nazwy, jestem też bardzo zadowolona z tego, że dzisiaj jadę po kolejną Rochellkę do mojej kolekcji, myślę, że będzie ona w serii Scaris, lub Ghouls Night Out, w zależności od tego czy lalka dostępna będzie w TESCO. Myślę, że to tyle ode mnie.


Do następnego posta!
 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...