...

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

2 Newsy

Postanowiłam napisać 2 nowości w jednym poście:

  1. Zdjęcia promocyjne serii ,,Swim Assortiment" :
 
  
 
 
2. Edycja serii ,,Sweet 1600" :   
Clawdeen Wolf

Dawniej:
 
  

Teraz:

 

Różnice:
Granatowe spodnie i rękawiczki zmieniono na fioletowe. Włosy bardziej falowane z jaśniejszym odcieniem fioletu. Makijaż trochę zmieniony. Torebka także jest inna ale jest taka sama jak z tej serii:
Co to ma znaczyć?! Czyżby Mattel nie potrafił wymyślić nowej torebki?!  Wg mnie lepiej by było gdyby zostawił tamtą starą przynajmniej nie była to powtórka z jakiejś serii.  

Frankie Stein 

Dawniej:
 
 

Teraz: 

   

Różnice:
Makijaż zmieniony na mocniejszy. Kolory ubrań także mocniejsze.
Jeden but niebieski drugi czarny. Dawniej były niebiesko-czarne.
Usta niebieskie zamiast czerwone. Włosy bardziej czarne. Oczywiście zmieniona torebka.
Oczywiście już wystąpiła w pewnej serii:

To zaczyna mnie wkurzać. Bardzo wkurzać! 

Draculaura

Dawniej:

 

Teraz: 

 

Różnice:

Zamiast mieć różowych pasemek tak jak zawsze. Lale ma je tylko w ,, koku". rozpuszczone włosy są całe czarne! Buty maja jaśniejszy odcień różu. i tradycyjnie została zmieniona torebka. już myślałam, że taka wystąpiła w innej serii, pomyliłam się niewiele, bo w jednej serii jest podobna, nie identyczna:

 
W przypadky lali, bardziej podoba mi się stara wersja.

A wy co o tym wszystkim myślicie? Mattel nie ma pomysłu na nowe torebki? Czy po prostu nie chce mu się wymyślać nowych rzeczy? 

1 komentarz :

  1. No z torebkami to jakaś masakra! A jeszcze te nowe nie mają Szkieletokluczy! Torebka nowej Lali jest z ubranek dodatkowych Day At The Maul

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...