...

czwartek, 22 sierpnia 2013

Już szkoła - Już koszmar :/

Postanowiłam opisać i pokazać trochę przyborów szkolnych z MH no bo w końcu już niedługo szkoła. 
Zacznijmy od linka do gazetki Biedronki w której możecie zobaczyć różne rzeczy z MH:

LINK 

Jak widzicie są tam nie tylko przedmioty szkolne np. fartuszek. No chyba że przedszkolak będzie się czymś w przedszkolu babrał XD 

A teraz opisze wam rzeczy które znalazłam w necie: 

Piórnik:
 
Jest  nawet fajny. Tutaj widzimy przegródkę pierwszą ( piórnik posiada 3 takie ), w której mamy strugaczkę, gumkę, linijkę i kredki. Niestety nie mam zdjęcia innych przegródek.  

Piórnik 2:

 
Ten tez jest fajny ( Zawsze miałam piórniki tego stylu w dzieciństwie :D ) po złożeniu 2 jakby części piórnika widzimy na nich z drugiej strony plan lekcji oraz tabliczkę mnożenia ( mojemu kumplowi w klasie przydałaby się taki piórnik, nigdy nie pamiętał tabliczki mnożenia, a jest już taki stary... ) 
Gdy rozłożymy cały piórnik widać, że jest on dość pojemny ( ja nosiłam w takim 24, kredki i inne duperel) 
Ten piórnik wydaje się ładny ale kolor szlufek zmieniłabym na czarny lub różowy. Szkoda że nie widać jaki obrazek MH jest na przodzie piórnika :/

Piórnik 3:
 
Ten piórnik jest chyba najładniejszy, ale wole nie oceniać po nie widziałam pierwszych dwóch ,,okładek" wcześniejszych piórników. Na tej ,, okładce" widzimy lalę, Deen i Cleo. W piórniku podobają mi się również zamki. Z obrazka wynika że jest to piórnik taki sam jak ten pierwszy, lecz z 2 przegródkami a nie 3. 

Piórnik tuba:
 
Tego piórnika jak i innych ,,piórników tub" nie będę opisywać, bo chyba każdy wie jak taki piórnik wygląda i co ma, więc dodam tylko zdjęcia.

Piórnik tuba 2:
 
Piórnik tuba 3 :
  

W następnym poście opisze plecaki :3

1 komentarz :

  1. Ja chcę z Biedronki gumkę do mazania w kształcie niebieskiego serca Frankie :)
    A tak z innych rzeczy to przydałabymi się ta pianka i tektura falista (do laurek na święta)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...