...

czwartek, 1 sierpnia 2013

Moje rysunki

Pomyślałam czemu nie dodać moich rysunków na bloga i tak zrobiłam:
Clawdeen Wolf SCOF

Lagoona Blue SCOF
Rochelle Goyle SCOF

Abbey Bominable SCOF

Cleo De Nile




Catrine De Mew SCOF

Jinafire Long SCOF

Ghoulia Yelps SCOF

Frankie Stein SCOF

Skelita Calaveras SCOF

Nefera De Nile Basic
Operetta Basic

Ghoulia Yelps Dawn on Dance

Howleen Wolf

Frankie Stein Dawn on Dance

C.A Cupid Basic

Irina Centaur moja wymyślona postać

Toralei Stripe Basic
  


Purrsephone Basic

Scarah Krzyk Base

Toralei Stripe Basic Szkic

Venus McFlytrap Basic

Dr. Głowenia Krewnicka Basic

Clawdeen Wolf Basic

Rochelle Goyle Basic


 Znaki:
 Tekken:
Steve Fox
Jin Kazama

Ling Xiaoyu


Christie Monteiro:

Asuka Kazama:

To tyle moich rysunków, może będzie ich więcej.
Powiem reszcie administratorek to też swoje dodadzą.
 

11 komentarzy :

  1. Wow!Naprawdę ładnie rysujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę spytać, ile masz lat? Obrazki są bardzo ładne, proporcjonalne i ,,dojżałe''.
    bardzo mi się podobają, mimo, że wchodziłam na ten wpis z obawą...
    JEDNK MOŻNA POWIEDZIEĆ, ŻE 10/10!!!
    Może chciałabyś zostać malarką?
    (ja tak... Odkąd skończyłam 5 lat... )
    (mam 16)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i Magda mamy po 12 lat i chodzimy do tej samej szkoły

      Usuń
    2. Oki, albo nie masz 16 lat, albo masz dysortografię :/

      Usuń
  3. Wowo przepiękne!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. no cóż ... superowe prace, jeszcze trochę ćwiczeń i będziesz zawodowcem. <3 Ale to chyba rodzinne malarstwo u nas, nie? <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie troszeczke Ci nie wyszła Cleo pszepraszam jeśli cię obraziłam
    ale mi się tak wydaje:) może się myle :):):)
    A tak PRZEŚLICZNIE

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...