...

środa, 21 sierpnia 2013

WYPOWIADAM WOJNĘ!

Wypowiadam wojnę użytkowniczce Frankie Stein za kopiowanie od Cerberka! Od dziś robię zakładkę czarna lista i ona się na niej znajdzie!
Lepiej nie zadzierać z MH-C! A jeśliby nas przeprosiła i tak będzie na czarnej liście! 

Edycja od Joli: 
Sorki Magda, ale musiałam ci się wryć w posta
To adres jej bloga widzicie jaki podobny lin do naszego?!
A tytuł bloga jest taki:
Monster High i My!
a nasz: 
Monster High Upiory i my!
Kopiuje nasze posty i zakładki usunęła komentarze moje i Magdy!
Więc, nasuwa się pytanie:
Jesteście Z Nami?

3 komentarze :

  1. Ona usunęła ten blog. Już się boi. Ludzka głupota nie zna granic -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam jej dopiero 5 hejtów :/ myślałam że bardziej się zabawię ale to też mi wystarczy XD

      Usuń
    2. Dobrze, że usunęła :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...