...

sobota, 12 października 2013

Coffin Bean....

Dodano nowe zdjęcia z CC z serii Coffin Bean:



Deen ma ładne włosy i kurtkę, a szczególnie bluzkę.


Jinka ma ładną kitkę i sukienkę. Bardzo mi się podoba.



Apaszka mi się podoba. Reszta nie za bardzo. 




U Skelity spodobały mi się włosy bo dodali niebieskie pasemka.



Ciekawe jakie ciastka będzie opiec w tym piecu Skelita :D



Wow! Nie wiedziałam że Lala maluje O.o Ładne włoski i sukienka.


Robcia ma ładną bluzkę ale jedyne co mnie denerwuje u niej to to że w każdej serii ma okulary! Buty też są śliczne.


Jeszcze trochę o serii Ghoul Spirit.



Wolny Moe ma spoko fryz do góry. Ghouli się spodoba XD


Frankie wyszła zabójczo :)

'

Venus wyszedł bosko. Chciałabym ją mieć :*

 




 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...