...

czwartek, 17 października 2013

Zmiany na blogu

Postanowiłam że Jola wróci i wróciła. Na blogu jest kilka zmian.
Z lewej strony bloga jest ukazana plakietka FB. Dzięki niej można polubić naszą stronę na FB. Jest też Ask.fm dzięki niemu możesz zadać nam pytanie. Jest też inne Lubie to na Fb tylko tu można polubić bloga a nie FB. Jest w narzędziach z prawej strony. Dodałam Gigi w prawej stronie bloga. Dołączona jest do nie strzałka dzięki której możesz przeskoczyć w górę gdy nie chce ci się suwakiem przesuwać w górę. Jest także tło pod postami i okrągłe obramowanie. Dodałam też okrągłe avki na komy a Jola właśnie robi okrągłe pola na nie (pewnie już są gotowe :D) Zmieniłam też Chat na ładniejszy i pod kolor bloga :D. Na Hallowen i na Boże Narodzenie będzie zmiana wyglądu bloga. Na jaki? Sami zobaczycie :) Pod koniec posta są także linki do innych postów które były pisane na początkach bloga. W narzędziach jest także zdjęcie z avkami. Możecie je sobie wziąść do chatu. 
Ale się opisałam :D




 

1 komentarz :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...