...

czwartek, 17 października 2013

Wielki powrót + zmiany skończone ( chyba )

Tak jest! Powróciłam! I zabrałam ze sobą nowy wygląd :D 
Skończyłam już szablon komentarzy i dodałam rozciągnięcie linka a poza tym wszystko co mówiła Magda w poście zmiany na blogu.
Powiem wam, że CSS nie jest aż taki trudny jak myślałam. Wystarczy ruszyć trochę głową. Aktualnie remont się zakończył ( chyba, że mi do  głowy strzeli, żeby coś jeszcze pozmieniać ^^ ).
 Cieszycie się, że wróciłam? Jak wam się podoba nowy wygląd?  


2 komentarze :

  1. Ciesze się, że wróciłaś ♥ Ten nowy wygląd jest boski! Masz dopiero 12 lat ( bo masz 12 lat, tak?) a prawie dorównujesz wiedzy mirr! Jestem pod wrażeniem! Mirales jet już pełnoletnia a ty jeszcze taka młoda! Brawo, gratuluję! Rozwijaj swój talent informatyczny! Oby tak dalej, czekam aż znowu zrobisz jakieś cudo :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...