...

poniedziałek, 3 lutego 2014

Kolejne omówienia + naszyjnik

Czy znacie może kanał kocham-zabawki.pl oczywiście chodzi mi o tym na you tubie ? jeśli nie to tu macie LINK Na tym kanale są recenzje różnych zabawek pluszaków lalek i innych....znalazłam tam również i kilka recenzji lalek Monster High.

Na sam początek chciałabym pokazać wam recenzje Elissabat...



Teraz Jane:


I na koniec Lagoona DT:


Najbardziej z tych trzech lalek podoba mi się Elissabat. Bardzo chciałabym napisać czemu ale nie potrafię...po prostu tyle moge wam powiedzieć że to mój gust :) Jeśli chodzi o Jane to zajmuje u mnie drugie miejsce. Dlatego że zauważyłam że na różnych jej zdjęciach Jane ma różny naszyjnik chcecie dowodu ? a oto i on:


 Przyjżyjcie się dobrze naszyjnikowi...jest on pomarańczowy na lalce...teraz pokaże wam jej art...

 
A na jej arcie naszyjnik jest czerwony niech się w końcu zdecydują jaki to ma być wkońcu kolor bo widać że zdecydować się nie mogą i jeszcze jedno zdjęcie...


A tutaj brak mi słów naszyjnik jest tak pośrodku ciemniejszy od pierwszego zdjęcia które wam na innym ujęciu lalki  i ciemniejszy od artu.

Co myślicie o naszyjniku Jane ? Podobają wam się recenzje ?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...