...

czwartek, 6 lutego 2014

Mattel ma dla nas kolejne lalki!

Jak w temacie są już kolejne lalki MH!
Robecca GA:



Tak sądziłam że będzie coś związane z jej butami, Ale że będzie się otwierać WOW! 
Kolejne Lalki Freaky Fusion:
tutaj mamy Cleo + Toralei = Cleolei jest bardzo ładna połączenie Cleo i Toralei jest po prostu Booooskie!
To natomiast Draculaura + Robecca = Dracubecca też bardzo śliczna,dopracowane detale a najbardziej podoba mi się pomysł ze skrzydełkami!
Tutaj mamy inną serie która nazywa się Inner Monster Bardzo mi się podoba! możemy (chyba) stworzyć jej pamiętnik zrobić zupełnie nową postać Świetne!
]
Ta seria chyba najbardziej mi się podoba Nazywa się Zombie Dance! lalki są sprzedawane w 2-pack'u.
Venus i Rochelle są wykonane koszmarnie (w dobrym sensie) makijaż upiorny super pasuje do całości!
Na nie czekałam już od dawna! nareszcie jakaś seria z siostrami! wyglądają niesamowicie chyba je kupie jak będą dostępne! wszystkie lalki bardzo mi się podobają A wam? Czekam na więcej zdjęć!

1 komentarz :

  1. http://www.youtube.com/watch?v=dE6yJnUHjrI i http://www.youtube.com/watch?v=6kEZZlcprEo - najnowsze reklamy Monster High

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...