...

niedziela, 16 lutego 2014

Nowe Lalki w pudełkach!!!!



Wow znalazłam nowe lalki w PUDEŁKACH! Oto one:
rayedelsol: Sprawdź to!  www.rayedelsol.com wczytany: @ MattyCollector Zaczyna się ...
Tu Mamy Cleolei i Lagoonafire oraz lalke Inner Monster z bliska Cleolei wygląda super! Natomiast Lagoonafire wygląda nie za ładnie, mogli inaczej zrobić fryzurę bo na lalce nie wygląda za dobrze...  Bardzo podoba mi się pudełko jest zabójcze!
rayedelsol: Sprawdź to!  www.rayedelsol.com wczytany: @ MattyCollector Zaczyna się ...
Lalki Inner Monster bardzo mi się podobają! Pomysł był świetny pudełka też bardzo mi się podobają Czekam na więcej zdjęć!
Edit:
Znalazłam jeszcze 2 zdjęcia! oto one:
                       
Neightan Rot nie wygląda za ładnie... jego Art jest znacznie ładniejszy od lalki.                                                             
Dracubecca jest bardzo ładna ale czegoś mi tu brakuje. nie wiem czego... W filmie wygląda ślicznie! 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...