...

środa, 19 lutego 2014

ooojjj ja już nie wiem jak nazwać tego posta!

No jasne że chodzi o lalki!
Więcej creepateria.  Zbliżenia później.
Lalki Creepateria są śliczne bardzo mi się podobają chyba najbardziej Howleen!
Zamknij się invisabilly.  Więcej!
Billy jest przeupiorny! bardzo mi się podoba i na 100% dołączy do mojej kolekcji!
Robecca Trumna Fasola
Robecca z bliska jest ładna ale oczy ma za jasne to samo ze szminką! ale tak to wszystko jest OK
Trumna Fasola Twyla
Twyla ma śliczne ciuchy i akcesoria! ale proszę ma za ciemne pasemka i makijaż ona powinna mieć delikatny Make-up i włosy przecież jest delikatna, nieśmiała i nie lubi być w centrum uwagi!
Ghul Sport Clawdeen.  Niestety najlepsze zdjęcia mam :/
Clawdeen wygląda upiornie! Art jest naprawdę zabójczy! tylko mogli dać jej ciemniejszą szminkę.
Podobają wam się laleczki?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...