...

czwartek, 2 stycznia 2014

Matel nie pamiętasz dawnych serii?

Chodzi o to że w serii Coffin Bean są takie jakby błędy:
najwyraźniej nasza Frankie zaczeła Prosić Deuca o rady w kwestii akcesoriów i widzimy to w nowej serii lalek CB 
natomiast Abbey postanowiła wyjąć z szafy swoje buty które miała w dniu zdjęć i je przefarbować na inny kolor i założyła je w najnowszej serii CB ale to nie pierwszy raz kiedy Abbey ma szalone pomysły i przefarbowuje buty koleżanki na białe i ma je w seri I Love Fashion:
Pierwsze butki są Clwdeen z 2 Packu Gdzie jest Deen i Howleen a drugie Abbey I love fashion
Nie wiem czy Toralei CB ma jakieś pomyłki jeśli coś zauważycie napiszcie mi w komentarzu.

Edit:
Z waszych komentarzy będę tutaj uzupełniała post.
1. 
Toralei postanowiła ukraść Deen buty z Ghouls rule i tak jak Abbey je przefarbować.
2.
Pewnie Deuce poradził Frankie żeby wyjeła z szafki swoje stare buty i je przemalowała mogła być to też Abbey!
Piszcie kolejne błędy (pomyłki) jakie są w lalkach nie tylko z serii Coffin Bean 



3 komentarze :


  1. Torka ma buty Clawdeen Ghouls Rule

    OdpowiedzUsuń
  2. Mattel nie ma co wymyślać…
    Frankie ma buty z zestawu dodatkowych ubrań który sprzedawali jakiś czas temu ja go kupiłam i
    Frankie ma te buty, ale niebieskie z czerwonymi paskami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mattel nie ma co wymyślać…
    Frankie ma buty z zestawu dodatkowych ubrań który sprzedawali jakiś czas temu ja go kupiłam i
    Frankie ma te buty, ale niebieskie z czerwonymi paskami!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...