...

piątek, 31 stycznia 2014

SS zwolnij !!!

Na facebooku Star Sue opublikowało aż 3 powtarzam 3 zapowiedzi nowych ubieranek tak samo jak i w Ever After High SS strasznie wzięło się do roboty :) a oto i nasze zapowiedzi zacznijmy może od Elissabat...

 

Więc tak z góry przepraszam wiem że ta zapowiedź pojawiła się chyba 2 dni temu ale wczoraj nie miałam czasu żeby o tym napisać....jeśli chodzi o tą zapowiedź to najbardziej w tym wszystkim to Elissabat najbardziej mi się podoba, ale to tło nie jest już na czasie przecież Halloween było kilka miesięcy temu to czemu w tle widać dynie ?


 

tym razem to jest screen...star sue tak właśnie ubrało naszą Elissabat już nie mogę się doczekać aby zobaczyć jakie jeszcze storje i fryzury będą do wyboru...bo takiej nie widziałam fryzury a może nie pamiętam ?

 

i kolejna zapowiedź tym razem w roli głównej nasza Viperine Gorgon...jesli chodzi o ten obrazek zapowiadający to jedyne moje ale mam co do tła jest odrobinę za jasne odwraca uwagą od Viperine...nie uważacie ?

I nareszcie koniec naszych wszystkich zapowiedzi :) myślicie że wzieli się do roboty tylko za Monster High ? NIE :) W Ever after high również jest dużo ubieranek i zapowiedzi....już od kilku dni myślałam że już nie będą pracować nad Monster High ale na szczęście się myliłam :)

Podobają wam się te zapowiedzi ? 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...