...

środa, 29 stycznia 2014

Zapowiedź ubieranki PS. przepraszam

Na sam początek chciałabym wszystkich przeoprosić że nie pisałam kilka dni ale wyjechałam w góry i nie miałam wtedy internetu jeszcze raz bardzo przepraszam postaram się nadrobić zaległości.

Na facebooku SS opublikowało zapowiedź nowej ubieranki tym razem w roli głównej Honey Swam !



 Na pierwszej zapowiedzi została pokazana Honey z wersji 2D co mnie wogóle to nie zdziwiło....jeśli chodzi o tło to uważam że do Honey nie pasuje....powinny być jakiejś bagna czy coś w tym stylu.

I druga zapowiedź...




 SS pokazało tylko jakie będą fryzury do wyboru niestety ale więcej podobnych zapowiedzi nie było i wiem wiem....to pokazało się kilka dni temu ale nikt o zapowiedzi nie napisał i mnie nie było z góry przepraszam za spóźnienie.




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...