...

poniedziałek, 13 stycznia 2014

Zwierzaki w pudełkach, nowe butki i lalki Ghouls Alive!

nie chciało mi się pisać kilku postów więc będą 3 sprawy w jednym poście :D
1. mam zdjęcie na którym zwierzaki są już w pudełkach jest to jedynie Hissette i Azure:
Jak widzieliście w video u Azury pisak chowamy pod skrzydłami a u Hissette wydaje mi się że w buzi.
2. Nowe formy butów jak widać Mattel nie próżnuje:
Te mogą należeć tylko do kotołaczki Toralei na początku nie wiedziałam co to jest ale jak się dobrze przyjrzałam okazało się że to zdechła ryba. 
te mogą należeć do EAH bo nie jestem pewna jaka to może być upiorka.
3. lalki ghouls alive:
z tyłu widzimy pudełko Deuca i można po nim poznać że będą mu świecić oczy, Toralei wygląda lepiej na żywo niż na zdjęciu promocyjnym. Zamierzacie kupić lalki GA?




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...